WYJĄTKOWA OBSŁUGA KLIENTA BEZ WZGLĘDU NA BUDŻET
Oprócz doskonałego procesu produkcji firma AXYZ dysponuje także zespołem serwisu, który nie ma sobie równych. W każdym oddziale sprzedaży i serwisu pracuje co najmniej jeden technik, który oferuje klientom lokalne wsparcie i szkolenia. Nasi lokalni specjaliści ds. serwisu są wspierani przez przeszkolony zespół pomocy technicznej z oddziału głównego. Nasz kompleksowo przeszkolony zespół ds. pomocy technicznej może zostać wysłany do siedziby klienta w celu przeprowadzenia konserwacji lub naprawy albo wykorzystać nasze zaawansowane opcje wsparcia przez sieć umożliwiające zdalną diagnostykę i korygowanie problemów związanych ze sterowaniem.
Wykorzystując te same zaawansowane rozwiązania sieciowe, firma AXYZ oferuje klientom i ich pracownikom profesjonalne szkolenia z zakresu oprogramowania bez dodatkowych kosztów związanych z przejazdem i zakwaterowaniem.
W Europie większość działań związanych z instalacją, szkoleniami, serwisem i pomocą techniczną jest przeważnie realizowana przez nasz oddział CNCRoutershop, który znajduje się w Telford w Wielkiej Brytanii. CNCRoutershop pomaga także we wszystkich sprawach związanych z aplikacjami oraz jest w stanie dostarczyć Ci wszystkie zalecane narzędzia i części zamienne do posiadanego plotera CNC. Pełne informacje można znaleźć w dedykowanej witrynie internetowej CNCRoutershop.