Serwis i pomoc techniczna

WYJĄTKOWA OBSŁUGA KLIENTA BEZ WZGLĘDU NA BUDŻET

 

Oprócz doskonałego procesu produkcji firma AXYZ International dysponuje także zespołem serwisu, który nie ma sobie równych. W każdym oddziale sprzedaży i serwisu pracuje co najmniej jeden technik, który oferuje klientom lokalne wsparcie i szkolenia. Nasi lokalni specjaliści ds. serwisu są wspierani przez przeszkolony zespół pomocy technicznej z oddziału głównego. Nasz kompleksowo przeszkolony zespół ds. pomocy technicznej może zostać wysłany do siedziby klienta w celu przeprowadzenia konserwacji lub naprawy albo wykorzystać nasze zaawansowane opcje wsparcia przez sieć umożliwiające zdalną diagnostykę i korygowanie problemów związanych ze sterowaniem.

Wykorzystując te same zaawansowane rozwiązania sieciowe, firma AXYZ oferuje klientom i ich pracownikom profesjonalne szkolenia z zakresu oprogramowania bez dodatkowych kosztów związanych z przejazdem i zakwaterowaniem.

W Europie większość działań związanych z instalacją, szkoleniami, serwisem i pomocą techniczną jest przeważnie realizowana przez nasz oddział CNCRoutershop, który znajduje się w Telford w Wielkiej Brytanii. CNCRoutershop pomaga także we wszystkich sprawach związanych z aplikacjami oraz jest w stanie dostarczyć Ci wszystkie zalecane narzędzia i części zamienne do posiadanego plotera CNC. Pełne informacje można znaleźć w dedykowanej witrynie internetowej CNCRoutershop.

Block icon

GORĄCA LINIA

Nasz gorąca linia zapewnia użytkownikom rozwiązań AXYZ bezpośredni kontakt z doświadczonym i fachowym zespołem specjalistów ds. pomocy technicznej, którzy znają branżę i zastosowania pożądane przez klientów.

Block icon

WSPARCIE PRZEZ POCZTĘ ELEKTRONICZNĄ

Pomoc przez pocztę elektroniczną umożliwia bezpośrednie przesyłanie plików do biura pomocy technicznej, dzięki czemu zespół ds. pomocy technicznej AXYZ może udzielić szybkiej i odpowiedniej odpowiedzi na zadane pytania.

Block icon

WSPARCIE PRZEZ SIEĆ

Pomoc przez sieć wykorzystuje bezpośrednią łączność między komputerem a maszyną, co pozwala naszemu doświadczonemu zespołowi techników połączyć się bezpośrednio z maszyną CNC klienta lub stanowiskiem konstruktorskim w celu możliwie najszybszego rozwiązania problemu.

Dołącz do sesji

Block icon

WSPARCIE W SIEDZIBIE KLIENTA

Nasi eksperci pomagają także na miejscu u klienta. Nasz zespół ekspertów technicznych jest strategicznie rozmieszczony, tak aby znajdować się możliwie blisko naszych klientów. Jeśli jest wymagana wizyta u klienta, nasi specjaliści zjawią się możliwie najszybciej, zwykle w jednym z naszych specjalnie wyposażonych samochodów serwisowych.

Block icon

INSTALACJA

Każda maszyna CNC firmy AXYZ jest sprawnie instalowana przez naszych wykwalifikowanych techników, którzy dopilnują, aby sprzęt został włączony do procesu produkcji w najkrótszym możliwym czasie.

Block icon

SZKOLENIA

Kursy szkoleniowe oferowane przez AXYZ International mają na celu jak najszybsze przekazanie wiedzy umożliwiającej szybkie i optymalne wykorzystanie możliwości naszych produktów. Szkolimy nie tylko z zakresu obsługi maszyn, lecz również ich odpowiedniego wykorzystania w konkretnym zastosowaniu. Szkolenia można dopasowywać do swoich potrzeb. Mogą być przeprowadzane w jednym z oddziałów serwisowych AXYZ albo na terenie firmy klienta

NARZĘDZIA I AKCESORIA

 

Narzędzia tnące to podstawowe połączenie między maszyną CNC a obrabianym elementem. Narzędzia tnące są projektowane przez specjalistyczne firmy, które wykorzystują nowoczesne techniki szlifowania CNC do masowej produkcji wysokiej jakości narzędzi skrawających.

CNCRoutershop to nasz oddział serwisu i materiałów eksploatacyjnych, który szuka najlepszych dostawców oraz testuje szeroką gamę narzędzi pozwalających obrabiać różnorodne materiały w wielu zastosowaniach i stanowiących najlepsze rozwiązanie dla naszych klientów. Asortyment oddziału CNCRoutershop obejmuje tysiące części, dzięki temu towar jest dostępny u klienta następnego dnia po zamówieniu.

DOKUMENTACJA TECHNICZNA

 

Nasza dokumentacja została opracowana tak, aby pomóc naszym klientom w pełni zrozumieć posiadany system plotera CNC. Firma AXYZ opracowała centrum pomocy technicznej online, zawierające użyteczne oraz pomocne informacje. To internetowe centrum pomocy technicznej oferuje szczegółową dokumentację: Porady dotyczące usuwania usterek, kody funkcji, często zadawane pytania i wiele innych dodatkowych dokumentów.